Vores kunder kan godt lide en transparent og fair elregning. Mød nogle af dem her…
Tak for svar Michael. Jeg vil bifalde jeres store transparens på et helt uigennemskueligt marked. I har fået en ny kunde og jeg vil anbefale dette videre 🙂 God dag.
Feedback fra regningstjek*
Jeg har hermed lavet et skift til jer… 1. for at få sikkerheden i at få den rigtige billige pris altid og uden at skulle tjekke min aftale med Vindstød. 2. For at støtte den gode mission om at vi ikke skal snydes med skjulte gebyrer m.m. Fed mission i har – og god vind
Feedback fra regningstjek*
Tak for overblikket, Michael Der har været brug for en som jer på elmarkedet i lang tid – så I hr hermed fået en ny kunde. Jeg skal også nok anbefale jer til venner og bekendte.
Feedback fra regningstjek*
Hej Michael Tak for din opfølgning og benarbejde. Jeg har tilmeldt mig som ny kunde hos jer for lidt siden God eftermiddag.
Feedback fra regningstjek*
Hej Michael, Mange tak for gennemgangen af elregningen! Jeg er helt enig der mangler transparens i elmarkedet, så jeres indtog på elmarkedet er godt at se! Udover pengene er det skønt med en aktør der virker så reele som jer, i et marked præget af kaos. Du får min støtte og jeg skifter til jer 🙂
Feedback fra regningstjek*
Hej Michael, Tak for din gennemgang. Jeg har efterfølgende spurgt min leverandør ind til det spottillæg på 39 øre pr. KWh, som du nævner. Jeg fik så et nonsens-svar retur, og har derfor selv forsøgt at finde svar. Og jeg må jo konkludere du har ret. Jeg ved ikke, om jeg er blevet flyttet over i dette produkt eller jeg selv har valgt det. Men jeg troede egentligt, at jeg fik strøm til nogen lunde indkøbspris, og det er jo ikke tilfældet. Ovenstående er ikke nødvendigvis min (nu tidligere) leverandørs skyld, jeg kunne jo selv
have undersøgt forholdet.. Men når jeg så samtidig kan læse i den artikel du linker til, at
det produkt jeg har haft hidtil, måske er blandt de dyreste i DK, og jeg i øvrigt ikke på
leverandørens side kan gennemskue, hvad jeg reelt får af merværdi for den høje pris, så
synes jeg faktisk ikke det er OK.
Derfor har jeg nu skiftet til jer, via jeres hjemmeside.
Så ja – tak for din mail og gennemgang, og tak for at øge konkurrencen på markedet.
Feedback fra regningstjek*
Hej Michael, Tak for info. Har allerede tilmeldt mig. Om ikke for prisen, så for et oprør mod de store og mere gennemsigtighed. Det er endnu ikke lykkedes mig helt ag forstå regningerne fra Vindstød med acconto, forskudte perioder, tilbagebetalinger og faktisk forbrug. Så ser frem til at modtage mere gennemsigtighed hos jer.
Feedback fra regningstjek*
Gå på opdagelse i galleriet med tidligere elregningstjek og se, hvor meget andre har kunne spare ved at skifte til Altid Energi.
Vil du også have tjekket din elregning for skjulte gebyrer og tillæg, ordner vi det det gratis og uforpligtende. Brug formularen i bunden eller send regningen til michael@altidenergi.dk
Bemærk alle regningstjek er individuelle estimater baseret på konkrete regninger. Der kan forekomme utilsigtede fejl eller mangler, især hvis alle informationer ikke er transparente hos den enkelte elleverandør.
Michael tjekker din elregning for skjulte gebyrer, spottillæg og strøm til overpris – du får svar inden for få dage.
En forberedt installation er til dig, der har en eksisterende lader, som skal udskiftes eller monteres på en allerede udført installation.
For at kunne vælge forberedt installation, skal der være en separat gruppe og et installationskabel tilsluttet og trukket til der hvor ladestanderen skal monteres. Det kan være, at du allerede har en ladestander du skal have skiftet, i så fald nedtager vi den nuværende for dig.
Krav til forberedt installation
Det er vores partner Take Charge, som vil stå for installationen. Har du spørgsmål så ræk ud til dem på 42 655 488 eller support@takecharge.dk.
Er du allerede eksisterende elkunde skal du tilvælge din ønskede ladeløsning inde i Mit Altid Energi, som er vores selvbetjening.
1. Start med at beslut dig for hvilken løsning du ønsker her på siden.
2. Log ind i Mit Altid Energi via linket herunder, som vil sende dig direkte til menupunktet “Mit abonnement”.
3. Vælg her din ønskede løsning.
4. Efter bestilling modtager du en mail direkte fra vores partner – TakeCharge – med instrukser om det videre forløb. Det er også her, du skal betale for din valgte løsning.
Såfremt du er berettiget til refusion, vil der ved din bestilling medfølge et service- og refusionsabonnement til 48 kr. pr. måned. Lader du for eksempelvis 5.000 kWh om året, vil du dermed få refunderet ca. 4.750 kr.
Er du ikke refusionsberettiget ved vi det allerede fra din el-aftale, og så bortfalder service- og refusionsabonnementet helt automatisk.
Ønsker du hjælp til oprettelsen af din bestilling kan du ringe til Altid Energis kundeservice på 44 440 440 eller skrive en e-mail til hej@altidenergi.dk
Har du allerede en ladeboks af et af de mærker vi tilbyder, kan vi overtage den og begynde at yde den refusion, som du er berettiget til, hvis du har en aktiv el-aftale ved os. Det er helt gratis, og du kan selv foretage overførslen.
Bemærk at vi kan overtage alle versioner af Easee, Zaptec og DEFA, og ikke kun de versioner, som vi sælger.
Når du bestiller Overtagelse, vil du efter bestillingen modtage en simpel vejledning, som fortæller hvad du skal gøre for at overdrage din ladeboks til os.
Det er vigtigt, at du sørger for at din el-aftale hos Altid Energi er aktiv, før overtagelsen sker, hvis du skal have refusion. Har du brug for en tidligere opstartsdato som elkunde end den systemet tildeler dig ved bestilling, så ræk ud til kundeservice efter bestillingen på hej@altidenergi.dk eller 44 440 440, og så kan de hjælpe med at fremrykke din opstartsdato.
Endelig skal du selv huske at opsige din gamle refusionsaftale efter dit skifte, hvis du har haft sådan en.
Det er vores partner Take Charge, som vil fremsende vejledningen. Har du spørgsmål, så ræk ud til dem på 42 655 488 eller altidenergi@takecharge.
Du er velkommen til at benytte din egen installatør. Smart-ladere skal dog opsættes med en app for at fungere, og det er vigtigt at installatøren er bekendt med denne procedure.
Da ladeboksen købes gennem vores partner, TakeCharge, skal du være opmærksom på, at der vil være en omkostning til TakeCharge, hvis de skal afhjælpe en forkert konfigureret lader.
Har du spørgsmål så ræk ud til TakeCharge på 42 655 488 eller altidenergi@takecharge.
En forberedt installation er til dig, der har en eksisterende lader, som skal udskiftes, eller hvis du ønsker, at din nye ladeboks skal monteres på en allerede udført installation.
For at kunne vælge forberedt installation, skal der være en separat gruppe og et installationskabel tilsluttet og trukket til der hvor ladestanderen skal monteres. Såfremt du allerede har en ladestander, du skal have skiftet, nedtager vi den nuværende for dig.
Krav til forberedt installation
Det er vores partner Take Charge, som vil stå for installationen. Har du spørgsmål så ræk ud til dem på 42 655 488 eller altidenergi@takecharge.dk
En standard installation er til dig, som ikke har nogen ladeboks installeret i forvejen. Den indeholder:
Det er et krav, at der er plads i tavlen til en ekstra gruppe, og at tavlen skal have jordforbindelse. Hvis ikke, så kan tavlen udbygges mod merpris. Der skal være ledig kapacitet (ampere/faser) nok ind i huset til den ønskede ladeeffekt. Dette undersøges af installatøren i forbindeles med installationen.
22 kWh installation kan tilkøbes sammen med laderen. For at kunne udnytte 22 kWh, skal der være tilgængelig strøm (ampere) nok på installationsstedet, og bilen skal også kunne lade med 22 kWh på AC.
DEFA-boksen inkluderer som den eneste et ladekabel og holder. Ofte vil et ladekabel også følge med din elbil, og derfor er det heller ikke en del af standardinstallationen. Skal du bruge et ladekabel, så besøg online-shoppen via linket i den grå boks her i bunden.
Følgende er desuden ikke inkluderet i standardinstallationen:
Kørsel til ikke brofaste øer, nedgravning af kabel, fjernelse og re-etablering af fliser og sten, opgradering til 22 kWh installation.
Det er vores partner Take Charge, som vil stå for installationen. Har du spørgsmål så ræk ud til dem på 42 655 488 eller altidenergi@takecharge.dk. Yderligere tilkøbsmuligheder til installationen kan ses her: Shop – TakeCHARGE